Els col·lectius de CJC i de JC dels districtes de Sant Andreu i Sant Martí ens vam reunir el passat dimecres 18 de setembre per unificar definitivament el treball tant intern com extern de les organitzacions de base i continuar reforçant el camí cap a la unitat del jovent comunista de Catalunya.

Seguint la perspectiva de treball unitari que ja vam iniciar fa més d'un any, els col·lectius vam debatre conjuntament sobre el procés d'unitat comunista, la construcció nacional de Catalunya, la relació de fraternitat amb els pobles del món i sobre el model organitzatiu comunista, així com del treball de base a continuar desenvolupant al barri, tant per impulsar el procés comunista com per reforçar el poder popular del jovent.
Tal com vam apuntar al juliol de 2012, considerem que la confluència entre les diverses organitzacions juvenils comunistes de Catalunya és una necessitat que s'ha d'expressar mitjançant la unitat de la nostra feina i pensem que es donen les condicions tant objectives com subjectives per dur a terme projectes unitaris i construir una única i potent Joventut Comunista a Catalunya.

Visca la unitat comunista!
Visca Catalunya!

Barcelona, 18 de setembre de 2013